Cennik podstawowy
USŁUGI | CENA |
Zdiagnozowanie usterki sprzętu |
30 zł 13 |
Wymiana i konfiguracja podzespołu wewnętrznego jednostki centralnej (usługa) |
25 zł 3 |
Instalacja systemu Windows XP/2000/Vista/7/8/linux (usługa) |
80 zł |
Instalacja systemu Windows 98/95/ME (usługa) |
80 zł |
Konfiguracja systemu operacyjnego (usługa) |
20 zł 3 |
DOJAZD DO KLIENTA |
|
Na terenie miasta Włocławek |
gratis |
Poza terenem miasta |
5 zł -1/km |
Uaktualnienie bios (usługa) |
45 zł |
Ustawienie konfiguracji bios (usługa) |
10 zł 3 |
Wycena sprzętu na podstawie średnich cen rynkowych (usługa) |
30 zł |
Czyszczenie wnętrza jednostki centralnej (usługa) |
20 zł |
Czyszczenie zewnętrzne jednostki centralnej (usługa) |
10 zł |
Archiwizacja sterowników na płycie cd |
10 zł + 2 zł/sterownik |
Instalacja i konfiguracja pozostałych programów (usługa) |
25 zł 3 |
Odzyskiwanie danych z dysku twardego (usługa) |
od 50 zł 3 |
Formatowanie dysku twardego z podziałem na partycje (usługa z zastrzeżeniem patrz pkt.6 regulaminu) |
30 zł 3 |
Archiwizacja danych na nośniku CD/DVD – każde rozpoczęte 700 MB + nośnik (usługa) |
20 zł |
Sprawdzenie sprawności kabli sieci komputerowych (usługa) |
20 zł 3 |
Testowanie sprawności sprzętu komputerowego (usługa) |
30 zł |
Usuwanie wirusów, trojanów, robaków (usługa) |
od 35 zł 3 |
Czyszczenie napędu cd, dvd, cd-rw, dvd-rw, fdd (usługa) |
25 zł |
Rozbudowa komputera z podzespołów klienta – cena za podzespół (usługa) |
25 zł |
Stawka za każdą rozpoczętą godzinę pracy (jeżeli czas potrzebny na wykonanie usługi przekracza 1h) – klient indywidualny |
50 zł/h |
Stawka za każda rozpoczęta godzinę pracy (jeżeli czas potrzebny na wykonanie usługi przekracza 1 h) – Firmy |
65 zł/h |
Cennik obowiązuje od 1.07.2012r.
REGULAMIN:
1. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT 23%
2. Ceny usług uzależnione są od rodzaju wykonywanych czynności oraz od czasu ich trwania. Wszystkie nasze usługi są spersonalizowane dla każdego użytkownika, dlatego ofertę cenową podajemy zawsze przed wykonaniem usługi, w trakcie rozmowy telefonicznej, lub poprzez e-mail, w zależności od powstałego problemu i opisu sytuacji.
3. Cena dotyczy czasu trwania usługi do 1h.
4. Oddając sprzęt do naprawy, która wymaga ingerencji wewnątrz obudowy, klient wyraża zgodę na zerwanie plomb gwarancyjnych I ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnej utraty gwarancji
5. Sprzęt nieodebrany z serwisu przez okres dłuższy niż pół roku przechodzi na własność firmy BComp
6. Firma BComp nie ponosi odpowiedzialności prawnej za utratę danych na dysku twardym i nośnikach elastycznych
7. Czas trwania naprawy jest każdorazowo, indywidualnie ustalany z klientem
8. Klient oddając sprzęt do serwisu zapoznał się z cennikiem i akceptuje warunki świadczenia usług
9. Pracownik serwisu może odmówić wykonania usługi, jeżeli jest ona niezgodna z prawem lub normami moralnymi
10. Instalacja systemu operacyjnego i oprogramowania odbywa się wyłącznie na podstawie nośnika i licencji dostarczonej przez klienta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za źródło pochodzenia legalności licencji I nie jest organem uprawnionym do kontroli legalności licencji
11. Klient ma prawo zareklamować wykonaną usługę i zażądać jej poprawienia lub zwrotu pieniędzy pomniejszonej o zużyte materiały
12. W przypadku kompleksowej obsługi firm, urzędów, biur, gabinetów i szkół ceny podlegają negocjacji a rozliczenie może być liczone okresowo.
13. W przypadku zdecydowania się na naprawę przez naszą firmę usługa gratis !